Kunderna vill vara allt mer fysiska i en digital miljö.
Det finns inga nya behov. Bara nya tekniska lösningar på gamla behov.
Tack vare vår bakgrund inom online gambling, konsumentappar och interaktiv e-commerce hjälper vi företag att ytterligare utveckla mötet med konsumenten. Utmaningen nu är att göra mötet med kunden mer digitalt men samtidigt behålla det bästa med det fysiska mötet.
Vi är nu i ”the participation age” med fokus på upplevelser och engagemang. Och att alltid vara relevanta. Nu stormar realtidskommunikationen fram med liveshopping, ännu mer friktionsfria betalningslösningar och discovery commerce där produkter och tjänster hittar konsumenter istället för tvärtom.
Interaktiv e-commerce som t ex liveshopping ger helt nya möjligheter att utveckla den personliga relationen med kunderna i en digital miljö. Låt Consumer Minds hjälpa ditt företag att strategiskt och operativt börja den resan så snart som möjligt. Och börja med att låta oss ta med er ledningsgrupp på en masterclass i interaktiv e-commerce. En dryg timme med konkreta insikter och tankar kring hur ni kan ta nästa steg. Det bjuder vi på.