Interaktiv e-commerce / liveshopping
Interaktiv e-commerce / liveshopping

5 trender som
förändrar handeln

5 trender som
förändrar handeln

Vi hjälper dig konkret med alla 5 eller var och en för sig.

Vi hjälper dig konkret med alla 5 eller var och en för sig.

1

Marginalerna i fokus och REA är det nya normala. Då blir kompetens och förtroende ännu viktigare i säljprocessen

Läs mer >

1

Marginalerna i fokus och REA är det nya normala. Då blir kompetens och förtroende ännu viktigare i säljprocessen

Läs mer >

2

Jakten på nya innovativa tjänster/produkter kommer att öka i dåliga tider. Företagen måste bli mer pedagogiska för att visa fördelarna.

< Läs mer

2

Jakten på nya innovativa tjänster/produkter kommer att öka i dåliga tider. Företagen måste bli mer pedagogiska för att visa fördelarna.

< Läs mer

3

Fortsatt minskad trafik i butikerna. Ökad räckvidd ett måste. Vi måste använda våra bästa säljare mer.

Läs mer >

3

Fortsatt minskad trafik i butikerna. Ökad räckvidd ett måste. Vi måste använda våra bästa säljare mer.

Läs mer >

4

Kundklubbarna blir communitys. Från transaktion till relation. Och communitys blir mindre för att bli mer relevanta.

< Läs mer

4

Kundklubbarna blir communitys. Från transaktion till relation. Och communitys blir mindre för att bli mer relevanta.

< Läs mer

5

Plattformarna är nu så bra och prisvärda att utmaningen mer ligger i att organisera och utveckla innehåll.

Läs mer >

5

Plattformarna är nu så bra och prisvärda att utmaningen mer ligger i att organisera och utveckla innehåll.

Läs mer >

Vi bjuder på en timme där vi går igenom problemställningar och tänkbara lösningar för ledningsgruppen

Tillsammans med Pelle Hasselgren, brandsolutions.se erbjuder vi en masterclass i interactive e-commerce med vårt 10-punktsprogram som ger din organisation en stabil grund att stå på när ni tar er an interactive e-commerce på riktigt. Vi hjälper er att ta den fysiska upplevelsen man har i en butik eller i ett möte med en säljare till den digitala världen. Vi erbjuder också ett webinar (digitalt eller fysiskt) för styrelsen eller ledningsgruppen. Där visar vi potentialen om man gör rätt men visar också hur man undviker fallgroparna. Inspiration och perspektiv på den kanske största förändringen i konsumentbeteende på väldigt länge där företagen återigen ligger efter konsumenterna. Kontakta oss så får du veta mer.